Bea och Lollo xD

Hej!
Nu sitter jag och snackar med Bea och Lollo :) Gaanska kul, men lollo e ganska trög ibland ;) nää, skämt åsido, de e kul faktiskt :) Lollo e ensam och är rädd för spöken :P


Jag sitter hemma ikväll och säkert hela helgen :/ har fått ett ganska kraftigt tryck över bröstkorgen som gör ganska jävla ont -.-' :( Hade kramp imorse innan ja for till skolan med, men dum som jag är for jag dit iallafall, vilket garanterat gjorde skiten sämre :/

aja, iallafall. Nu kom Bea hom igen och nu ska hon och Lolloäta pizza och dom kommer ringa mig sen igen :)
Vad gör alla?? :)

Men nu ska jag pallra mig vidare, hälla upp ett glas cola å ba dyngchilla :)

Hane bah!
/AliCE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0