:O xD

Ojfan, du va det ett tag sen man skrev tror jag :] Jag SKA bättra mig, jag lovar :)

Iallafall, så hade vi ju rep med bandet i måndags. Det gick faktiskt bra, för att vara första gången :) Men väldigt livat! Det blir nog bra med tiden ska vi väl tro :) Var ju lite halvspänt där i början :)
Sen i veckan har det inte hänt så mycket. Jag hälsar Grattis till John som kom in på musik på John Bauer, hoppas du får det bra där :)
Eller just det, vi hade skolfoto idag -.-' Säkert lika värdelöst som vanligt, men man kan ju alltid hoppas på bättre =)
Och just nu? Så sitter jag bara på msn och skriver :) Musik också, förstås =)
Vad gör ni? =)
Hane bah!
/Alis

Kommentarer
Postat av: john

Får tacka alis

2009-09-27 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0